ARABESQ أرابيسك

تدوينه شخصية لصاحبها أرابيسك , لمشاركه الخواطر و الأراء و الأفكار فى الحياه و الفن و السياسه

Sunday, December 17, 2006

من وحى فوز الاهلى في اليابان


الأهلى التوب ...... ضرب الكرسى في الكلوب
.
إديلـــــــــــــــــــــو ميه إديلـــــــــــــــــــــو نار جـــــــ الأهلى فريق ــــبار
.
أحمدك يا رب إنك خلقتنى أهلاوى
.
إرفع رأسك يا أخى عاليا فأنت أهلاوى الحمد لله لقد ولدت أهلاوى

الأهلى عمك غصب عنك الأهلى عم الدنيا يا واد

الأهلى وصل العالمية........ و الزمالك عامل عملية

الأهلى في اليابان و الزمالك عامل بتنجان

الأهلى في اليابان و الزمالك بيلعب في الدورى التعبان

انا بقول بطول والعرض الاهلى هز الارض

مبروك للأهلى و مبروك لمصرعملوها الوحوووووش أبو تريكة نجم نجم نجم

إرفع رأسك يا أخى عاليا فأنت أهلاوى

الحمد لله لقد ولدت أهلاوى

عملوها الوحوش

لولولولولولوى ......الف الف مبروك للاهلى

اوووووووووووووووووووووووو ابو تريكه ابو تريكه ابو تريكه

الأهلى المصرى الأهلى كلمة جميلة حينما تنتطقها تحس بالحنان والدفئ

أرقص يا حضرى ..... أرقص يا حضرى
حمل هدف الأهلى الأول
حمل هدف الأهلى الثانى
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
ملحوظه : أنا مش أهلاوى الكلام ده من تعليقات جمهور الأهلى فى المنتديات و المواقع الرياضية بعد حصول الأهلى على المركز الثالث فى بطوله كأس العالم للأندية فى اليابان

5 Comments:

  • At 12:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    ألف ألف مبروك هذا الإنتصار المصري الذي شرف كل العرب ..
    وبكل أمانة اعجبتني مدونتك كثيرا لي عودة قريبة بإذن الله للرد على أكثر من موضوع

    تحياتي وأشواقي

     
  • At 2:06 AM, Blogger monasosh said…

    لسة كنت باحكى عن قد ايه الماتش حطنى فى حالة حماسو انشكاح
    طبعا الاهلى عم الكل
    تحياتى

     
  • At 4:49 AM, Blogger Dananeer said…

    ">

     
  • At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    مبروك علي مدونتك ومبروك انك اتخلقت اهلاوي ولو لما اكن اهلاويا لوددت ان اكون اهلاوي

     
  • At 7:59 PM, Blogger arabesq said…

    شكرا ليك أخوى نايف على مدحك

    يا جماعه انا كنت طبعا بشجع الاهلى فى اليابان وفى كل بطوله قارية


    بس انا والله مش اهلاوى انا واحد بيحب مصر و كل اللى بيشرفها

    و الاهلى حاليا يشرف العرب كلهم مش مصر بس

     

Post a Comment

<< Home