ARABESQ أرابيسك

تدوينه شخصية لصاحبها أرابيسك , لمشاركه الخواطر و الأراء و الأفكار فى الحياه و الفن و السياسه

Sunday, November 19, 2006

أول خطوة ------- بداية سكه


السلام عليكم

دى أول تدوينه مش هاتكلم كتييييرو لا هارغى و أفتكس و أخترع و أوزن الكلام علشان يعمل أنغام


من الأخر فى كلمتين كده دى تدوينه شخصية لواحد ذى أى واحد هتلاقية شبهك فى حاجات و يعبر عنك و هتختلف معايا ساعات


على العموم أنا مش هنا علشان أنقد و أقيم و أصلح الكون فى الأخر ممكن يكون زوار المدونة أنا و نفسى و ذاتى يعنى من الأخر أنا و أنا و أنا


أنا هاكتب لنفسى كان نفسى أكتب من زمان و أتكلم


بحب السياسه و الرياضه و الفن ( السينما , التصوير , الرسم ) أنا مش شاطر فى كل ده بس على الأقل أقدر أتذوق النواحى الجمالية فية

على العموم كفاية كده لأول تدوينه

2 Comments:

  • At 7:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    بداية مسك يا غالي
    أحب أنصحك بأنك تسيبك من كلام المحبطين و المثبطين ده عشان ؛
    أنت صحيح مش هتصلح الكون بس ممكن تساهم في إصلاحه
    أنا حبيت أعلق كمان عشان تعرف أن فيه غيرك هيقرأ اللي بتكتبه
    وأنا عرفت مدونتك من تعليقك على موضوع عن المدونات في موقع عشرينات
    دوّن أنت بس و ربنا يوصل ومتنساش تنظم وقتك وترتب أولوياتك
    والله المستعان.
    hishamls@yahoo.com

     
  • At 3:48 PM, Blogger قسما سأنتصر said…

    ربنا معاك وباين اسلوك كويس جدا من حتى عنوان البداية ((أول خطوة ......بداية سكة وياريت تسمحلى أنشر مدونتك عندى على المدونه
    اه نيست اقولك الف مبروك للأهلى بس نصيه متركزش على الكوره اووى

     

Post a Comment

<< Home